Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Ανακοίνωση του προπονητή μας κου Λαγού


Με έκπληξή μου διάβασα σήμερα πως τιμωρήθηκα για τις διαμαρτυρίες μου στο παιχνίδι με τον Κένταυρο Μαγούλας για τις επόμενες 2 αγωνιστικές...
Για τις διαμαρτυρίες μου.....
(πάντα κόσμια, αλλά άνθρωπος είμαι όπου ζω έντονα το παιχνίδι και με πνίγει η αδικία που δυστυχώς γίνεται κατ' εξακολούθηση σχεδόν κάθε αγωνιστική, τυχαία, μόνο απέναντι στην ΟΜΑΔΑ μας....)
διαμαρτυρία στον απέναντι βοηθό που διέκοψε με ανύπαρκτο οφσάιντ μπροστά μου(όπως φαίνεται στο βίντεο... ) επιθετική μας ενέργεια...
διαμαρτυρία στον άλλο βοηθό που δεν έδωσε καταφανέστατο οφσάιντ στο δεύτερο γκολ των γηπεδούχων...
τον διαιτητή που εκνεύριζε τους παίκτες μου και στην πρώτη παρατήρηση μου είπε το κορυφαίο!!!
"πως δεν θα τα ακούσει αυτός για αυτά που μου έκαναν στα προηγούμενα παιχνίδια..... "
(το ακούσαμε κι αυτό!!!!! )
Για άλλο ένα παιχνίδι Κύριοι με απογοητέυσατε....
Για άλλο ενα παιχνίδι χάσαμε βαθμό ή βαθμούς, άραγε πόσους φέτος???
Πως γίνεται μόνο απέναντί μας να γίνονται τόσα λάθη?????
Πόσα συγνώμη ακόμα θα ακούσουμε, πόσες φορές ακόμα θα μας πουν ότι έχουμε πάρα πολύ καλή ΟΜΑΔΑ και μας αδικούν τα αποτελέσματα και οι διαιτησίες......??????
Κύριοι εγώ με αυτά που βλέπω καταλαβαίνω πως ίσως να έχουν προαποφασιστεί πολλά......
Ίσως η ΟΜΑΔΑ μου να προσπαθεί να σας χαλάσει τα σχέδια......
Γιατί δεν γίνεται να υπάρχει αυτή η αντιμετώπιση σε μια ΟΜΑΔΑ που δεν έχει δώσει το παραμικρό δικαίωμα και απεναντίας να απορούν όλοι με την βαθμολογική της θέση καθώς έχουμε μόνο 3 ήττες κ 7 ισοπαλίες που ήρθαν όπως εσείς θέλατε.....
Δεν γίνεται να προσπαθώ στα τελευταία παιχνίδια να συγκρατήσω τους παίκτες μου που τα έχουν δει όλα...... κι αυτοί άνθρωποι είναι που τους εκνευρίζει η αδικία!!!!!
Λοιπόν Κύριοι η υπομονή μου εξαντλήθηκε.....
Ότι έχω κάνει στην ζωή μου το προσπάθησα με πολύ κόπο και πόνο!!!
Κι αυτό έχετε δικαίωμα να το ΣΕΒΕΣΤΕ!!!!!!
Η απόφασή σας αυτή ήταν το κερασάκι στην τούρτα των εορτών που έρχονται.......
Αλλά εσείς ψάχνετε για εξιλαστήρια θύματα καθώς η ΟΜΑΔΑ μας μάλλον δεν έχει την δυναμική να σας αντιμετωπίσει.......
Υ.Γ Εύχομαι η επόμενη τοποθέτησή μου να μην είναι αποχαιρετηστήρια γιατί θέλω να βοηθήσω τους παίκτες μου κ την ΟΜΑΔΑ να πάρουν την θέση που τους αξίζει κ όχι αυτήν που ονειρεύεστε.......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου