Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

Όλσι Χαματάι: "Η καρδιά μου δεν έχει πλέον το πάθος να ξαναπαίξει ποδόσφαιρο..." (Olympiasports.gr)

























Την απόφασή του να σταματήσει το ποδόσφαιρο γνωστοποίησε ο ποδοσφαιριστής του ΑΠΟ Κουρτεσίου,
Ολσι Χαματάι, αμέσως μετά τη λήξη του αγώνα με την Προοδευτική. Αιτία της απόφασής του στάθηκαν οι ύβρεις προς το πρόσωπό του από μερίδα φιλάθλων της Προοδευτικής. Αναλυτικά η δήλωσή του:
«Λυπάμαι που αποχωρώ στην ωραιότερη ηλικία από το ποδόσφαιρο και μάλιστα μ’ αυτόν τον τρόπο. Αυτό που έζησα στο παιχνίδι μας με την Προοδευτική Μανολάδας με άγγιξε τόσο πολύ, που με ανάγκασε να πάρω μια δύσκολη απόφαση. Δεν έχω μάθει στη ζωή μου να είμαι ρατσιστής και να μειώνω τον οποιονδήποτε ούτε στο γήπεδο, ούτε στην καθημερινότητά του μου, ούτε στη δουλειά μου ούτε πουθενά.
Δυστυχώς η καρδιά μου δεν έχει το πάθος να ξαναβρεί τη δύναμη να ξαναπαίξει ποδόσφαιρο…
Εύχομαι στην ομάδα μου, που είναι κοντά στο στόχο της, να πετύχει όσο πιο γρήγορα γίνεται την παραμονή στην κατηγορία.
Θέλω να κρατήσω στη μνήμη μου μόνο τις ωραίες στιγμές που έζησα στον Κένταυρο Καπελέτου, στη Δόξα Ν. Μανολάδας, στον ΠΑΟ Βάρδας και στον ΑΠΟΚ.
Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη από τους συμπαίκτες μου, τη διοίκηση, τον κόσμο της ομάδας μου και τον προπονητή για την απόφασή μου αυτή. Ελπίζω όμως να με καταλάβουν!
Πέρασα φανταστικά στο Κουρτέσι, διότι το κλίμα που είχαμε δημιουργήσει στα αποδυτήρια αλλά κι έξω απ’ αυτά ήταν απίστευτα ήταν απίστευτο. Ήμασταν μια οικογένεια.
Θέλω επίσης να πω σε κάποιους που μας αμφισβήτησαν έντονα το καλοκαίρι κι έλεγαν ότι ήμασταν ήδη πεσμένοι πριν καν ξεκινήσει το πρωτάθλημα, ότι ο λόγος που φτάσαμε ως εδώ και μπορούμε ακόμα πιο πάνω, είναι το οικογενειακό κλίμα της ομάδας μας…
Forza Κουρτεσάρα!!!».

7 σχόλια:

  1. Οι ρατσιστικές επιθέσεις ενάντια στον παίκτη μας από θα έπρεπε να είναι το πρώτο θέμα σήμερα και όχι το δήθεν κανονικό!!!γκολ.Από το πρώτο λεπτό τον έβριζαν καθώς και μπροστά στον διαιτητή τον έβριζε παίκτης!!!χωρίς τιμωρία!!!ΕΛΕΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και τι θιχτηκε επειδη τον ειπαν ξενο κ στεναχωρηθηκε ? ουτε 10χρονα κοριτσακια δε κανουν ετσι

    ρεζιλι ρε μεγαλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καποιοι εχουν και μια ευθιξια, μια αξιοπρεπεια. αλλα αυτα δεν ειναι της μοδας στην εποχη μας, το τρεντυ ειναι να εισαι αναισθητος, σημερα ετσι ξεχωριζουν οι μονδερνοι αντρακλες απο τα δεκαχρονα κοριτσακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι θεσ ρε μαγκα οι πουστιδεσ ηρθαν μεσα στην εδρα μασ και μασ εβριζαν αντε μπραβω τα μουνοπανα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κυριε χρηστο ο δευτεροσ και ο τριτοσ ανωνημοσ ειμαι εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ρε χαμα πουλαρι γιατι ρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. DEN APOXOREIS TOSO EYKOLA APO TO PODOSFAIRO EIMAI SIGOYROS OTI UA EPISTRECEI

    ΑπάντησηΔιαγραφή