Σάββατο 1 Μαρτίου 2014

Επιστρέφει ο Χαματάι: "Γέμισαν την καρδιά μου με αληθινή αγάπη"

Επιστρέφει ο Χαματάι: "Γέμισαν την καρδιά μου με αληθινή αγάπη"

























Η απόφαση του Όλσι Χαματάι προ δυο περίπου εβδομάδων να σταματήσει το ποδόσφαιρο,
εξαιτίας της συμπεριφοράς που επέδειξαν κάποιοι στον αγώνα του ΑΠΟΚ με την Προοδευτικη είχε συγκλονίσει το ηλειακό ποδόσφαιρο, καθώς ο Όλσι είναι ένα παιδί που με το ήθος του πάνω απ’ όλα είχε «κερδίσει» όλους όσους είχαν την τύχη να συνεργαστούν μαζί του…
Έτσι, λοιπόν, όλες αυτές τις ημέρες τόσο οι άνθρωποι του ΑΠΟΚ αλλά και όλη η ποδοσφαιρική Ηλεία, βλέποντας την αδικία, προσπάθησαν να μεταπείσουν τον Όλσι… Και οι κόποι τους έπιασαν τόπο, αφού κι ο ίδιος συναισθανόμενος ότι σ’ αυτή την κρίσιμη καμπή του πρωταθλήματος δεν μπορούσε να «πουλήσει» την ομάδα του,  πήρε τη γενναία απόφαση να επιστρέψει στους αγωνιστικούς χώρους και να δώσει μαζί με τους συμπαίκτες του τη «μάχη» της παραμονής, ζητώντας παράλληλα απ’ όλη την ποδοσφαιρική Ηλεία να βγάλει κόκκινη κάρτα στο ρατσισμό!
Με αφορμή αυτό ο Όλσι μας τόνισε: «Επιστρέφω στην ομάδα που οι άνθρωποί της με στήριξαν σ’ αυτή τη δύσκολη στιγμή της ζωής μου και μου έμαθαν, ότι δεν είναι όλοι ίδιοι… Γέμισαν την καρδιά μου με αληθινή αγάπη και θα ήθελα να τους ευχαριστήσω όλους… από τον πρόεδρο μέχρι τον τελευταίο φίλαθλο του ΑΠΟ Κουρτεσίου, για τη στήριξή τους. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω τις διοικήσεις των προηγούμενων ομάδων που έχω αγωνιστεί και όλους τους ποδοσφαιρόφιλους, γιατί αυτοί μου έδωσαν το χέρι να ξανασηκωθώ.
Κλείνοντας θα ήθελα να πω σε μερικούς, ότι κι εμείς που αγωνιζόμαστε έχουμε ανθρώπινη ψυχή…
Γι’ αυτό να βγάλουμε κόκκινη κάρτα στον ρατσισμό, για να ανέβει και το επίπεδο του αγαπημένου μας αθλήματος αλλά κι εμείς ως άνθρωποι!!!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου